- För att jag inte tycker om sånna som ni!

En av de värsta sakerna med julen är alla människor från olika organisationer som vill att man ska skänka pengar. Dom står på strategist utvalda platser på stan så att det är omöjligt att komma förbi dem.
Sedan ger dom sig aldrig så tillsist står man och skriker på andra sidan köpcentrat " JAG ÄR INTE INTRESSERAD!"
Jag vill bara julhandla ifred! Så nästa gång ska mitt argument vara "- För att jag inte gillar sånna som er!" så de så:p


(Här ärnågra rätt så fredliga demonstranter från london)

ok ni får inte tro att jag är en elak människa nu, jag är bara en fattig männsiak som inte gillar att bli påhoppad när jag går på stan ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0