Sara är här!

Igår kom söt-sara till götet :) och jag var och fikade med henne och Anna som jag inte heller sett på ett tag även fast vi bor i samma stad, skärpning! Det var iaf riktigt trevligt :* puss på er tjejer!

Sedan stötte jag på Frej och Malin när jag väntade på Ellen så vi drog till NK för Levis hade nån VIP kväll med öl och snittar och efter vi trängts där gick vi och tog ett glas på en pub :) skönt med sovmorgon idag :) (börjar 14)


Saknar alla underbara människor i leksand! <3 Inkl. alla som inte syns på bilden ;*


Kommentarer
Postat av: Brallsson

Miss ya<3

2009-12-06 @ 01:04:40
Postat av: sara

tack för en hur mysig fika som helst, samt en riktigt riktigt rolig utekväll :)) , Du är fantastisk Amanda. Pusspuss <3

2009-12-07 @ 18:27:24
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0