Sushi-dagen

Idag har jag varit ledig och Ellen drog då med mig till en sushi resturang där jag fick smaka på min första riktigt sushi :) Inte illa.
Jag började med att tappa min första sushi bit i soya fatet:P Sedan gick de väl lite bättre men vad kan jag säga sushibitarna var väldigt stora och jag har en liten mun, det är inte lätt att dela saker med kina pinnar!

Vad kom jag fram till då? crabsticks tycker jag fortfarande inte om, sushi smakar då mest bara ris och gurka :P Men den klara favoriten var Insideout gillade den majonäs gegean i mitten :D



Nu i afton har jag hängt med Anna vi har lagat goda biffar och tjötat som hon skulle säga :Phahah

GODNATT!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0