Göteborg dag 2 + uppdatering

Mötet med d´n a gick utmärkt! :D Så jag ska vara hos dem enda till 9 januari super kul ska de bli nu längtar jag bara!

Efteråt möte jag upp Ellen som kom direkt från Paris, ganska trött för hon hade tillbringat natten på skavsta. Vi åkte tillbaka till lägenheten och Ellen tog sig en välförtjänt dusch och vi åt lite soppa (mums). Sedan bar det av mot rummen vi skulle kolla på. Området verkade helt ok med en liten "djurpark" i mitten med kor och får och grejer. Men de var väl de enda som kändes ok:P det första vi mötes av när vi öppnade dörren var ett utländskt par som stod och plockade på sig grejer (sina egna) det var tydligen dom som bott i rummen nu. Lägenheten var stor och hade fantastisk utsikt men det var väldigt tomt, nästan inga möbler och i rummen fann s endast en säng ungefär:P Inte jätte trevligt så där blir de inge av:P

Därefter åkte vi till Ellens komis Frej som nyss flyttat till gbg vi tänkte kolla om han hade plats för två inneboende :) Men vi märkte ganska snabbt att det var lite för litet, dock vär lägenheten jätte snygg (avundsjuk).
Vi hade köpt en flaska vin i inflyttningspresent och när vårt korta besök var över var kl 12 på natten och tre flaskor vin var tomma. Vad hände?

Vi vaknade upp till dag 2 åt lite frukost och sen åkte vi ner till stan för Ellen skulle börja jobba. Jag strosade omkring på stan ville köpa jeans och en ny vinterjacka. Jag kom hem med det här;

 

De hade öppnat en ny skobutik i Nordstan, vad kan jag säga. Jag kunde inte bestämma mig om jag ville ha brun eller svart så de fick bli båda^^ Snygga va? (ännu snyggare på dock)
Köpte ett par söta rosa strumpor också!

Nu sitter jag och äter god kyckling wok :) Ska nog se på en film ta de lite lugnt innan jag ska iväg till en krog som Ellens kompis äger:)

Puss på er :*


Kommentarer
Postat av: Emmy

Dom var fina! :D vad kostade dem? Jag letade som ett as i hela sthlm men hittade inga vinterskor :S

2009-10-06 @ 17:11:59
Postat av: Amanda

Tack :D Dom kosta bara 399:- så de var inte alls farligt :) sen är väl kvalitetn därefter men snygga va dom och sköna^^

2009-10-07 @ 10:57:19
URL: http://sam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0