Laserdome + utgång

Jävlar vilken träningsvärk man har nu hahah men kul var de!:D
Tyvärr spö vi inte grabbarna dom har nog lirat för mycket cs ;) moahahah men jag är mycket nöjd över min insats är lite killer i mig trots allt ;)

På kvällen skulle tjejerna dra ut och trots att jag inte tänkte gå ut från början stod jag helt plötsligt på dansgolvet och skakade rumpan till sexy bitch ^^ hahah som det kan gå.
Det är kul att gå ut i härnösand men ibland blir jag rädd för det känns som om tiden stannat. Är det 2009 eller är jag fortfarande 17 år? Vissa har samma värderingar nu som då:P Väx upp säger jag!


(posar bild på mig ~ 17 år haha, det var tider de)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0