Sukling

Nu är jag tiallbka i Lesaknd etefr en vlid hleg i Sndavkien. Jag har dcok dgrait på mig en rideg frökliynng :(

Läeggr upp en sujk blid;


Om ni udrnar vraöfr jag sikrevr så knsotgit breor det på att vi hfat aonnns iadg och där har vi lrät oss att mnnäskian lsäer i odrblid och itne bkosätver så om frsöta och ssita bkotsvaen är rtät plcreaad kan vi lsäa odren äevn fsat alla bkosätver är hlet i oodrnnig.

Nee nu orkr jag inte med men rätt tufft va? :)

Puss på mina söta kombos som har vart å köpt glass, tidningar och alvedon till mig :* Sån tur att jag har er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hftägit! :D

2009-09-28 @ 18:12:34
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Brallsson

haha, dteta var ltie riolgt!



Tur att jag och sraa har dig!!! haha vrat igne bra dteta! haha psus på du!!!<3

2009-09-28 @ 18:26:22
Postat av: Amanda

Sandra:eller hur! as fränt ni kommer säkert få lära er de i skolan men då kan du va cool å säga att du redan visste ;)



Malin: å tur att jag har er :* hahah njaa för korta ord :P haha

2009-09-29 @ 20:02:23
URL: http://sam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0