London part one

Jag var i london under påsk det var super kul :D vad gjorde jag då? jo det ska jag tala om för er!

Tisdag 30 mars tog jag mitt privatjet och flög till london:) Jag gjorde en snabbmellanlandning i gbg för att byta till ett lite bättre plan ;P och var framme i UK ca 23.00. Där spenderade jag natten på fashionabla stanstead airport, väldigt bekvämt.


(bilder från google)

Jag anlände till london city ganska tidigt på onsdag morgon och hittade med hjälp av Ellens vaägbeskrivning hem till henne helt själv :D Jag är lite stolt faktist. Ellens rum är de två översta fönstrena till höger.
Jag fick spendera resten av onsdagen själv, passade på att sova ut, eftersom Ellen stackarn var fast i ett snöigt och kallt skottland.



På torsdag morgon kom Ellen äntligen hem! och vi firade med att äta en tre rätters brak-brunch (bacon and scrambled eggs, hembakat bröd och amarican pancakes) jummy!
Vi tog det lugnt och drog sedan in till stan för att möta upp en klasskompis till Ellen och gå till en second hand där man fick fylla en påse med kläder för 20 pund (ca 200 kr) det var rätt galet, jag hittade dock inte så mycket men det var en kul upplevelse^^










Sen åkt vi till Ellens kör som hon hann vara med på en kvart sedan blev det hemfärd och ost och kex ätande^^

Långfredag började med en välförtjänt sovmorgon och därefter blev det shopping:D
Vi avsultade kvällen på en pub som blev till en helkväll på en club :)





På lördag skulle vi egentligen åkt å målat kroki men vi var alldeles för trötta:p
Det blev istället ett besök på den svenskamataffären där vi handlade korv och köttbullar till vår påskmiddag!











Söndagen började i kyrkan eftersom Ellen går i kör det var mysigt^^
Därefter blev det en heldag i Bricklane, med lite shopping, massa bankomat och toalett letande och lite pubbesök:)















to be continued...


Följ den spännande upplösningen träffade vi Jay från Fab5????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0