Update v. 7

denna vecka har varit fullspäckad vill jag lova. Började på rummet, inrednings butik i sundsvall i måndags :) träffade älin som också sökt praktik där men den platsen var ju upptagen då. Trodde att de skulle bli en lätt första dag men kastades direkt in och fick gör en heldag 10.00-18.00.

Sedan var jag då där tisdag, onsdag också fick lära mig lite kassa och att lägga in varor i systemet å grejer.

På torsdag blev det att jobba lite med starta eget och sedan en sväng till s-vall där jag gick på stan med sofia och sara och sedan besökt nyföretagarcentrum. Fick en hel del att tänka på. Det mesta handlar om pengar i den här j**la världen :P



Sedan på fredag vart det att kliva up tidigt och arbeta med starta eget eftersom min planering inte varit så bra :P och uppgiften skulle lämnas in samma dag.

På kvällen fick jag iaf ha fredagsmys med sandra och evelyn som jag inte träffat på år och dag! Så himmla kul att träffa de tjejerna igen :*





Igår var det födelsedags partey för Madde och Emmy ut i älandsbro och utgång i härnta det var svinkallt så man ville typ inte gå nånstans:P


(Emmy jag hade gjort ett kort till dig men glömde helt bort att skriva ut de:P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0