Drömkvällen!

Igår gick drömkvällen av stapeln, som john i vår klass arrangerat, jag och några till flickor från klassen var med och hjälpte till som funktionärer :) Vi stod i garderoben och det var väldigt skoj men slitsamt så idag gör jag inte många knop:P










700 jackor vi fick springa arslet av oss :P haha

Mannen bakom kvällen




Mihihi

Vi har haft photoshop idag^^ jag kunde redan markera så jag lekte lite


Sara och jag hihiiihihih^^


Ännu mer topmodel!

Jag bjuder på ännu en favorit fotografering :D

NEGATIVE SIDE EFFECT OF SMOKING













ENJOY!


Don't hate me..

Men jag har något att erkänna :S........................................ Jag gillar inte Twilight :O så då var det sagt
Jag förstår faktist inte halva universums fascination av de filmerna. Jag tycker handlingen är ganska lam, skådespelarna ser deprimerade och besvärade ut hela filmen och (känsliga bör blunda) Jag tycker inte Edward Cullen är sexig!


E-handel o grejer

Då var man tillbaka i lekke igen då, har haft en lugn och skön helg med min älskling :* Lite bio lite middag aa typ så :)

Idag har vi iaf pysslat med e-handel och daniel från ballou har försökt lära våra tröga hjärnor lite webbdesign :) Imorgon blir det en hel dag det ser jag fram emot :)


Söt hund va?^^

Sen vill jag tips om ett skojigt tidsfördriv
http://jo.rdgub.be

det är en sida som slumpar videos,gif-bilder och små mini spel så man får sig en trevlig (oftast) överraskning:)

en anna kul grej är www.20q.net där datorn ska gissa vad du tänker på ^^


Snabba cash

Idag har jag och henrik varit på bio och sett snabba cash

Den får AAAA (4/5)
Mycket spännande från början till slut men lite samma samma hela tiden men väldigt sevärd och joel kinnaman (jw) är en fantastisk skådespelare!

top model favourite photoshot

Sitter och kollar på top model, ska snart packa:) drar till sandviken idag och sthlm imorgon! Men första tänkte jag bjuda på några bilder på en av mina favorit fotograferingar i top model :D







ENJOY!


Förberedelser inför formex

Jag har ägnat hela dagen åt att förbereda mitt besök på formex och jag ska bland annat besöka;

Sabina hagbo smycken
www.sabina.eu



Hackspetten
www.hackspetten.nu
 


Brusewitzdesign
www.brusewitzdesign.com



Catarina Hällzon
www.catarinahallzon.se




Design werket
www.designwerket.se




I got a feeling..
att de här kommer bli en kul dag!:D


Formex!

Idag har man berättat för oss hur man går på mässa på bästa sätt så nu väntar formex mässan på torsdag!!!:D


Visste ni förresten att mässa heter mässa eftersom man föritiden ofta höll marknader i samband med kyrkomässor:)


Och lite bilder från lördagen

Som började hos Annelie A, drog vidare till Star lounge där Mickis blandade drinkar som en gud och slutade väldigt "tidigt" med en efterfest hos dj pelle.


Sara var påskgumman dagen till ära^^

Sara, jag, Angelica

Palle, Angie, Sara

Vi hade fin besök från sundsvall

En av de bättre bilderna på Anna , jag förstår inte hur denna människa kan lyckas gör en grimas på varendaste endaste bild! haha :*

söt josse ^^

saras och min traditionella party puss!


Tacokväll och nazifilm

Igår hade jag, sara, anna, palle, angelica och mickis super mysig taco kväll^^ Det gör vi om brudar!
Sedan skulle vi se på inglourios basterds och förväntningarna var skyhög, vi hade lite problem att få igång filmen eftersom dvdn saknade dosa :P


A 1/2 (1 1/2)

Filmen gjorde mig dock ganska besviken, det var långa scener med mycket mycket snack och mycket blod och pang pang:P Det enda som lyfte upp filmen var det fina bildspråket och brad pitt ofc (som var med lite för lite :P)


Ikväll får ejendals se upp

för ikväll ska tjejerna på entreprenörskolan ut och liva upp byn ^^



Vi ses där ;)


Spelkväll i Leklandet

Sällskaps spel är sjukt underskattat! Mer spel åt folket^^


Det är bästa du börar spela annars kan du bli sånn här!


Buzz!


Och laget som vann! GO BQ!


Med andra ord!


Kvällen avslutades med singstar!


Kolla vad glad man blir av  spel:D


Och kramig^^


ohh så kramig


kjam kjam

Så dagens tips fär ett bättre välbefinnande är ; Sällskaps spel! :D


Akut GF längtan

Min Honeypie sandra (sandraengbergs.blogg.se) hade lagt upp våran låt och när jag lyssnade på den fick jag en akut Gatufesten längtan! Sandra du är nog den enda som vet hur det känns!



Och för alla er som inte besökt sundsvalls gatufest GÖR DET!


Tillbaka i sandlådan

Då var man tillbaka i leksand igen då:)Känns väldigt bra att vara tillbaka hos mina gammla kombos:*
och väldigt spännande å höra vad alla haft för sig :D Nu blir de fem intensiva månader!


Mode enligt Olsen

Ellen lämnade kvar en Elle tidning och på framsidan var det ingen mindre än en av mina favorit tvillingar Mary-kate Olsen och då kom jag på hur mycket jag älskar deras stil!

 

 

 



Smalt nertill, stort upptill och skyhöga klackar, det är min melodi det!





Söta, trendiga och snygga på samma gång inte konstigt man är avundsjuk!


Slut shopping i gbg

Idag har jag unnat mig lite mer shopping. Fick dock köpa några nödvändiga grejer som långkalsonger nu när jag ska upp till kall-leksand :P



Sen tänkte jag ge alla (som vill förstås) en lite slängkyss :-----*


(ja ja jag erkänner det var bara en orsak att få lägga upp en ego bild ;P hahah)


found a fynd

Idag har jag fyndat!
(kolla in mina modeblogg skills!)


Jeans Weekday 200:-
Skjorta Monki 125:-
Skinnväst Monki 175:-
Skor Monki 250:-

Sen fick jag lov att åka hem så inte alla pengar skulle ta slut :P


En s.a.m

Usch vad tomt det känns här nu :( Vill till leksand nu!
Gillar inte att vara ensam



Bjuder på ett hjärta jag hittade i busskuren i timrå^^


Ellen goes London

Inatt och imorgon skänker vi en extra tanke till min bästa vän Ellen som far till London för att studera Fashion design. Lycka till gumman, du är grym:*

Jag kommer sakna dig!<3


På bio

Nu har jag sett hela Stieg Larsson triologin! Och jag brukar inte gilla svenska filmer men oj vad bra det här är! GO SWEDEN!


AAAAA (5/5)
Extra beröm till Noomi som gör rollen som lisbeth helt klockrent!


Det var snyggare förr?

Jag är väldigt förtjust i pinuppor tycker dom är hur underbara som helst^^



Och det finns ju så fantastiskt många fina bilder och tidningsomslag med pinupor men sedan började jag tänka!:P och så började jag jämföra..



Och jag kom fram till att det kanske inte var bättre förr men nog f**n var det snyggare!


Nerför!

Så bär det av tillbaka till Söder då. Vill egentligen inte åka, vill inte lämna min älskling och min familj sen finns det allt för många vänner här uppe som det var allt för längesen jag såg.
Men jag saknar Ellen och Dna, skulle inte klarat av den här tiden utan min underbara kombo och min fantastiska lia-plats^^
Och sen får jag ju snart åka tillbaka till leksand! Längtar så efter alla underbara människor och energin som jag får när jag är där :*


Amanda = Amy?

Min Farmor påstår att jag är lik Amy i Vem dömer Amy? Vad tycker ni?



Jag har även hört talas om att jag är lik Hermione i Harry Potter?



Jag är typ som en kameleont :P haha


...och lite bilder från nyår

Nyår firades med familj och vänner hemma i härnösand!


tilda


Fireworks


Linnea, Jag, Tilda


^^


 \,,,/,


We work the heels


Linnea och tilda har fattat grejen! Det hänger på skorna!


Knas tilda


Joakim (bror) aka. Datanörden



Tillbaka blick på 2009

JANUARI



FEBRUARI



MARS


Jag fyllde 20!!!

APRIL



MAJ



JUNI



JULI



AUGUSTI



SEPTEMBER


OKTOBER



NOVEMBER



DECEMBER



Mitt år i stoooora drag! :D


RSS 2.0