Ett litet inlägg

Jag har varit på rummet mån-ons faktist gjort ett skyltfönster så om ni traskar förbi tycker jag ni ska kolla på det det är fönstret ut mot stora vägen och så hänger det ett tyg med rosor från lisa bengtsson och lite grejs :) fast jag var inte så duktig tyckte hon som var dekoratör (hon sa det inte rätt ut men ;Phaha) så jag fick typ göra om allting mihi

By the way Lisa Bengtsson är en fantastisk ung formgivare (lite sånna jag vill ha i min boutique)



(bilder från google)

Igår var jag på möte med nyföretagarecentrum :) det var jag och massa herrar men det var skoj och lärde mig både ett och annat :)

Idag har jag försökt leta lite lokaler i sundvsvall. Det är ont om dem i centrala sundsvall :P Så ser ni nått litet kryp in nånstans säg till ^^

Jag håller på å bli förkyld också :P Hoppas alla ni andra är friska å krya och lever livet

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0