Happy birthday

Ja då var det alltså 21 år och två dagar sen jag föddes, mina föräldrar blev just föräldrar och världen blev en lite bättre plats att leva på ;) Skämt åsido.
Jag hade iaf en underbar födelsdag! :D Som började med attklockan ringde 05.30 åså bar det av till storstan.



Väl där möte jag upp fyra glada tjejer! :D




Vi gick en sväng på stan och gick sedan till hotellet för att fixa iordning oss inför kvällens bravader:D

När vi var så snygga som bara vi kan drog vi och åt en fantastisk middag inna det blev dags för;



Som var riktigt bra! AAAA/(4,5/5)
Marie Sernholt drog ner betyget något eftersom hon var kass på att dansa men annars var den riktigt bra :D

Sedan drack vi lite drinkar, jag har hittat min favoritdrink! Watermelon martini mm mmm mm

På söndagen blev det en stadig brunch och ett besök på cosmonova innan det bar av hemåt.

TACK FÖR EN UNDERBAR HELG! NI ÄR FANTASTISKA (K)


Kommentarer
Postat av: H

<3

2010-03-23 @ 13:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0