En dag i stuga 32



Idag har jag och mina kombos möblerat om. Vi kom på att vi aldrig äter vid matbordet (gillar ni också att äta framför tvn?) så vi förvandlade mathörnan till en skrivbordshörna! Vi blev mycket nöjda:D
Det är faktist så att jag sitter där just nu^^
Och ni i dom andra stugorna i leksandsbyn feel free att kopiera ;)



Sedan har jag och brudarna lagat lasagn så nu är hela huset fullt! Men gott blev det.

Måste ge lite cred till sara och malin mina underbara kombos för hittils har det gått alldeles utmärkt att bo med dem:D
PUSS på er båda :*

Kommentarer
Postat av: sara

en stor puss till dig också:*** ... och duktig är du på o diska ;) ... haha . helt ärlig, ingen annan hade passat bättre som tredje medlem än du baby :) :***

2009-08-24 @ 21:18:14
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åhh tack min söt-kombo:* å du e en hejara på å göra stroooganoff^^

2009-08-25 @ 19:25:49
URL: http://sam.webblogg.se/
Postat av: Brallsson

Du är guld Mandy!!! love you pyret!!

2009-09-09 @ 23:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0