Formex autumn -10

JAJEMEN! då var man tillbaka från två intensiva men ack så roliga dagar. Har träffat så många kreativa, duktiga och framför allt trevliga människor (det finns ju alltid surkartar men dom kan gå och gräva ner sig någon stans).

Så här var det första dagen glömde jag kameran och andra dagen dog min lilla älskling efter några få bilder och jag hade såklart glömt extra batterierna :P men jag bjuder på några inspirerande bilder :)




Den här läckra fåtöljen är omkläd med gamla överblivna tyger och du måste punga ut med 45.000 om den skall bli din ;) Kolla in www.designbyleftovers.se för fler coola omgjorda möbler.






En till fräsig möbel från leftovers :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0