Henrik svarar och citerar


Vilken svordom använder du mest?

Idiot jävel

Äger du en iPod?
Nej, men jag har en yuppienalle.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06.00 men snoozar till 09:00.

Hur många resväskor äger du?
Jag har bara en kappsäck med guldpengar.

Använder du flip-flopps?
Nej och inte foppa tofflar heller, död åt svensson!

Var köper du dina matvaror ifrån?
Meatmarket.

 Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag tar på bilden.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Four cocks or more makes me a gangbangwhore.

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Med min vän fritzel the pritzel.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En isbrytare och resa till Australien och ätaskallerormar.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Aldrig i hela helvete.

Vad spelas på din spotify just nu?
Arja Saijonmaa

Vilken är världens bästa artist just nu?
Tunnan och moroten

Vad åt du till middag senast?
Uppstekt kallgrötoch en skiva blodpudding

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Vildamusen (tolka fritt)

Tittade du på tecknat när du var liten?
Nej jag läste bibeln istället.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ridskolan 1,2 & 3

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4 sackosäckar

Har du gråtit offentligt?
Ja, men han vågar inte erkänna det.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ja jag vill tatuera Pekka Heino på ryggen.

Vad har du med dig in på bion?
Fyra bugg och en coca cola.

Har du dejtat någon av en annan religion?
Ja en kanibalisk hindu på en språkresa i NordNorge. 

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Historia även fast jag fick IG :(

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Bitsk och purken.

Vilken är din favorit drink?
En zingo, en varm.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Tar dagen som den kommer

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Jag skapade trubbel

Vilken är din favoritfrukt?
Drakfrukt men jag har aldrig smakat, jag gillar riddare och sånt

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
21 vintrar ( jag var faktist ärlig på den här frågan)

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
JA! me n självä r jag sär skriv are;)

Tror du på liv på andra planeter?
Jag tror på Uncel Ben's, han på rispaketen.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
De va snyggt ba! Hade jag blivit tjej hade jag hetat Zorina HAHA.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Arnold Schwartsnegger i Conan barabaren

Skulle du säga att du är trendig?
Ja, jag handlar ju på Petterson's i Timrå. Chic

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Oprah,Dolly Parton,Josefin Craaford och Carolina Gynning

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Bibeln

Tycker du att du är attraktiv?
Ja de tycker jag, I got the guns ;)

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Hagamannen.blogg.se

Amanda citerar Henrik;
"Jag åt en fruktsallad fast med grönsaker, en grönskassallad!"

Henrik citerar Eddie;
"Du e så fattig Henke, så när gamlingarna hänger ut talgbollar på vintern tar du dom och använder som müsli i din frukost"

"Jag skulle aldrig kunna resa till östeuropa så som Polen eller Estland, det är bara tegelstenar och polotröjor överallt"

Så! nu vet ni det mesta om min knäppstare till pojkvän.

Hälsningar lill-billman ;)


Kommentarer
Postat av: helene

hahahahha älskar hans svar på frågorna :p

2009-10-18 @ 20:13:44
URL: http://paperanchor.blogg.se/
Postat av: EDDIE

fy fan för östeuropa



EDDIE WAS HERE!!!

2009-10-18 @ 22:24:47
Postat av: Norrskogen KarlBanan

HAHAHAHAHAHAHAHA,, henke din amatör riddare!

2009-10-18 @ 22:35:24
Postat av: Johan

HAHAHA Jag ser fram emot fler gästinlägg här ;D



Zorina was here!

2009-10-20 @ 13:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0