Up up and away

Sitter här och kollar på mammas pojkar, kul att störa sig lite på dumma blondiner med silikonbröst en torsdags kväll så här:P

Måste packa också :P blää orkar inte men men det ska bli riktigt skönt att komma hem och träffa la familja och min lovely pojkvän :* Saknar er!



Vi var en sväng på Lager 157 idag efter skolan hittade en jacka med jätte snygg modell men den var röd och svart rutig så jag ska fundera på det till imorgon, men jag tror nästan att jag måste köpa den för den var riktigt söt^^ försökte hitta en bild på den så ni kunde få se men hittade tyvärr ingen :S

Hittade även ett par snygga skor men jag vet inte kanske får lugna mig lite ^^ haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0