Fy! dålig uppdatering

Jag har farit å flängt å liksom inte hunnit med lilla bloggen :)

Men det som har hänt är iaf att jag bilvit bil ägare :) Mamma och pappa köpte ny bil så då får jag ta över deras pärla. En vinröd audi A6 som jag övningskört måna långa mil i och därför kommer jag väldigt bra överens med den här bilen (till skillnad från andra.. jag nämner inga namn)


(bild från google)

Igår hade Henrik dragit ihop en liten balkong ferre, mycket trevligt! Den innehöll bl.a folk som försvann och dök upp igen, en livsfarlig spindelmannen akt från gårdsplanen upp till tredje våningen, lite dans, folk som ramlade i buskarna, en väldigt fin gestaltning av att vara matförgiftad i istanbul, trevligt mingel och mycket mycket mer!


(bild lånad av karl brunnströms facebook)


Kommentarer
Postat av: H

var ju inte en gestaltning från Portugal heller!

Det var ju ifrån Turkiet (Istanbul) lilla vän, skillnad ;) puss :*

2010-08-21 @ 21:29:37
Postat av: Amanda

Mihihih ok men jag fixade till ett ingen skada skedd^^ undra va faan jag fick protugal från då:P haha puss :*

2010-08-22 @ 11:14:44
URL: http://sam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0