Oh my god!

Ungefär så känner jag mig nu, är helt slut! Det är jobbigt att öppna butik vill ja lova har typ jobbat 10-timmars dagar hela veckan :P Men det är ju kul och spännande också. Jag tror det är först nu som jag verkligen börjar fatta att de här är på riktigt :P

Ja, ja jag känner att jag behöver lättas upp just nu och något som har fått mig på bra humör den här veckan är ICAs fläskotlett låt, helt underbar. Jag går om kring och nynnar " vår favorit rätt, då vill jag ha fläskotletttttttt....." mest hela dan ^^



ENJOY!


Kommentarer
Postat av: Brallsson

Håller med dig hjärtat!

Den får en på bra humör haha... Nästan så att jag ser oss i stuga 32 på kvällarna och eftermiddagarna stå och sjunga den och ditt matlagningsprogram i köket hahahah!

gaaaaah!<3

2010-08-29 @ 14:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0