Overkligt

Idag har Mamma, Farmor och jag varit och handlat grejer och fixat iordning i lokalen, så nu börjar det faktist likna något tro det eller ej :)

Men jag fick en sånt sjukt slag mitt i ansiktet av verkligheten idag! När jag fått upp skylten så slog det mig, när jag gjorde den loggan hade jag inte en tanke på att det skulle gå så långt som till att jag verkligen skulle öppna butiken. och nu står jag här och är livrädd och sjukt glad på samma gång, fatta vad jag har åstadkommit egentligen. Åt helvete med jantelagen JAG ROCKAR! (så fick jag säga det också)

Kommer ni ihåg första loggan?


(Orcher?)

P.s tack allani som hjälpt mig hit, och det är många :*)


Kommentarer
Postat av: sara

tänk att det blir verklighet... :) Längtar tills jag kliver in i butiken och får se den! :) Lycka till med allt <3

2010-08-30 @ 11:20:02
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha du e så skön, åt helvete me jantelagen, du rockar;)

2010-09-01 @ 01:21:04
URL: http://angelicadahlman.blogspot.com
Postat av: Din Brallan

hoho vad jag är nyfiken tjejen!!!

Jag skrattar varje gång jag ser första loggan, inte för att jag tycker den är ful, men att jag ser ditt ansiktsuttryck när någon säger orcher, hahahhahahaha!



Du är så jävla grym min Mandy!

Hoppas jag och pyret snart kan ta oss upp och hälsa på :D



Puss gumman och lycka till! <3<3<3

2010-09-01 @ 21:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0