Hejsan alla mongolider

Eftersom min semeldags rubrik skapade sånna starka känslor i mitt hem tänkte jag med denna rubrik hälsa till en annan typ av människor. Det är viktigt att ingen glöms bort och att alla får ett litet glatt tillrop då och då eller vad säger ni?

Jag stretar på här i härnta och sundsvall och försöker lägga mitt pusselliv bit för bit :) vad gör alla andra människor?

Hmmm jag känner för att bjuda på något, en bild kanske eller ett tips. Jag vet jag bjuder på båda.

Jag tipsar om hotell micro i sthlm om man vill bo billigt och inte har klaustrofobi^^


(från vår resa med konst och kulturanalys)

Den 20 mars (läs min födelsedag) ska jag och go brudarna från klassen ner och tränags i dessa sardinbruks rum jag längtar^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0