Bröllop

I lördags var jag då på bröllop och då inte prinssesan victorias och daniels. Utan Henriks pappas och Åsas bröllop.
Jag som skulle vara fotograf glömde förstås kameran, nej nej jag är inte alls glömsk det vet väl de flesta ;P haha

Det var iallafall väldigt trevligt, god mat, härlig stämmning, live band och orientalisk dans, en härlig blandning helt enkelt.

Kvällens roligaste (tyckte iaf jag) var när Reima (henriks pappa) fick en skål från rörstrands bröllopsserie och skulle läsa på baksidan. Han såg inte vad det stod så han improviserade " Tager du reima joutsen denna Åsa.... Ja det kan jag väl göra om jag får en whiskey imorgon bitti"



Bild tagen från st.nu som var där och gjorde ett repotage (http://st.nu/start/timra/1.2124181-gifte-sig-samtidigt-som-kronprinsessan)

Grattis Reima och Åsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0