Det om att det redan är onsdag

Det är helt sjukt och jag förstår inte riktigt att två underbara år snart är över. Imorgon har vi vår avslutningfest och på fredag är det diplom utdelning och sedan tack och hej!!!

Jag kan inte förstå att jag ska behäva lämna alla dessa fantastiska personer som sett mig skratta och gråta och framför allt sett mig utvecklats för är det något jag gjort under de här två åren så är det att utvecklas jag kan säga att det inte är samma Amanda som åkt från härnösand och skulle bo helt själv för första gången som nu kommer tillbaka till samma stad.


2008-09-28

2010-02-07

Ord kan inte beskriva hur mycket jag kommer sakna alla här!



" En vän är den som känner dig som du är, förstår var du har varit, accepterar vad du har blivit, och ändå, varsamt låter dig växa"
William Shakespear

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0