Det om underbara människor

Det slog mig just, herregud vad mycket underbara människor jag lärt känna under mina 21 jordsnurr. Så detta inlägg vill jag tillägna alla mina fantastiska vänner som gjort mig till den jag är idag. Ikväll saknar jag er lite extra mycket (K)


Emmy som plockade ut mig ur mitt lilla skal och som alltid har något nytt roligt upptåg att komma med, vi har aldrig tråkigt.


Sandra och Evelyn som har samma dålig humor som jag, vi är så olika men andå tycker vi om varandra så mycket^^


Ellen, den här tjejen har stått ut med mig lääääänge vi har haft våra vändor men hittar alltid tillbaka till varandra, vart hon än är i världen vet jag alltid vart jag har den här tjejen :) (kanske är det telepati;))


Sara, tjejen med ett enormt hjärta! När det kändes tufft i leksand gjorde alltid en kram från dig det bättre(K)


Malin som kommer leva längst av alla för hon skrattar så mycket :D Alltid en vits på G, även fast jag inte alltid fattar dina skämt så har vi haft många skojiga stunder tillsammans.

Hela Estetklassen - Tre underbara år
Hela Hae08 - Två oförglömliga år
Delar av Upp08 - ni tillhör också vår klass


Kommentarer
Postat av: sara

Amanda amanda, nu när jag inte kan ge dig kramar med mina armar, så kan jag ge dig kramar med ord. så varje gång du behöver en kram, säg till så skickar jag en med glädje. Jag e glad som har träffat dig, en person som verkligen lärt känna mig på alla sätt, att bo med någon gör att man får en helt annan relation till varandra, du e en familj för mig. Saknar dig skrutt, men snart bokar vi in en fest i typ.. härnösand/sundsvall? :) och med en stor puss, just like we want it ;) hihi

2010-06-11 @ 23:19:34
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/
Postat av: Emmy

Jag älskar dig min lilla gris!<3 Behöver inte säga mer än så. Du är bäst och så himla gullig! :)

2010-06-12 @ 16:39:24
URL: http://emmyärcool.blogg.se/
Postat av: Mallan

Mandy min älskling!!!!! Du är en jävla go jävel och jag älskar dig pysen!!! Tänk om vi kunde dela hela denna sommar tillsammans, det skulle vara som att leva på rosa moln och danser på rosor <3 Vi lär ses snart, står inte ut i denna ensamhet här hemma längre haha!! miss u skorpan! och du, jag förstår inte själv mina vitsar ibland hahahahahhaha ;) <3<3<3

2010-06-14 @ 14:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0