Bilder från shlm resan / min födelsedag!

Jag har snott de här bilderna från saras blogg (youmakememsmile.blogg.se),eftersom hon var den som var smart nog att ta med sig kamera :P

Sex and the city brudarna i storstan ;)


Vi skålade för mig inne på toaletten i plastmuggar^^ det är sånt man kommer ihåg


Vi gör oss vackra och laddar inför kvällen bravader


Jag satt mig ner på de enda sittvänlig som fanns i rummet,Glamouröst värre :D


Snyggingarna :*


Mot middag och GREASE!




Vi åt en underbart god middag




Och efter grease som för övrigt var riktigt grym blev det drink drickande här är jag med min favorit watermelon martini mmmm




Borbos kom å spenderade aftonen med oss :D




Och betyget på kvällen blev..


Tack tjejer för två underbara dagar och en minnesvärd födelsedag:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0