Det om att sälja sin mamma

Sprite har gjort en ganska annorlunda men ack så effektiv reklam kampanj, jag kunde iaf inte låta bli att kika in på deras hemsida och kolla vad faan de höll på med:P

Grejen är att man skall sälja sin mamma och man får då en sprite sen kan ens mamma vinna fina priser, typ:P

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det här:P vad säger ni? är det ok att sälja sin mamma (dock på låtsas men ändå)



Jag gjorde en för att testa, dock har ja inte lagt ut den, så mamma du kan vara lugn jag har inte sålt dig.
Skulle aldrig gör det heller för min mamma är världens bästa^^


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack min älsklingsdotter för att du vill ha mig kvar. Jag skulle inte sälja dig heller.Inte ens för en sprite.

2010-05-06 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0