Det om att vara tillbaka i Leksand m.m

Nu är jag äntligen tillbaka i leksand efter att ha glömt allt förutom mitt huvud typ:P Tur att jag åker tillbaka på torsdag så att jag kan hämta mina prytlar.

Det känns iaf skönt att vara tillbaka och träffa klassisarna och bo med mina underbara kombos igen, funderar starkt på att kidnappa upp dom till sundsvall när jag slutar så dom kan fortsätta bo med mig^^

Igår hade vi en lite mys kväll med spel, top model(som bara jag såg på tror ja) och våra älskade hollywood fruar!

Sara och jag prövade b&j´s nya peanutbutter and cookiedough glass

Jag måatse säga att det inte kommer bli min favorit jag håller mig till ben&jerry wichen

(sitter på skolans dator eftersom jag glömde sladden till min egen den vill inte ladda upp bilder överhuvudtaget sorry for that)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0