Det om redovisningen

I helgen har jag jobbat på rockstad falun jag har frusit, svettats, skrattat, gråtit det var en intensiv helg, tidiga mornar och sena kvällar :P

Idag då, idag redovisade jag mitt projekt jag blev tok nervös när jag satte min fot på scenen vet inte riktigt vad som hände där :P Som tur var  märktes det inte och alla berömde mig och jag fick jätte fin feedback :D
Nu ska jag bara njuta resten av veckan (stört att det bara är en vecka kvar!)

Jag börjar med att bjuda in mina älskade vänner på lite muffins och pommac (han inte till systemet) :D



Måste bara citera min fina presentation som Emma och Michaela skrivit till mig;

"Nu kommer Norrlandstjejen som gillar att spexa. Hon avgudar skor och slår gärna klackarna i taket.
En stor applåd för vår egen carrie bradshaw, Amanda Johnsson"


Kommentarer
Postat av: Anonym Emmy

Hann stavas med två N och inte ett! Märks vilken linje du gått ;)

2010-06-01 @ 19:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0