Kunder !?

Nu har jag snart haft öppet i två månader och vare sg jag vill det eller inte :P haha så kommer de in lite knepiga kunder ibland. Så jag tänkte lista de tre jobbigaste kund typerna.

På tredje plats;
Kunden som vänder i kassan.
Kunden som är på väg till kassan och sedan vänder halvvägs och säger "Nej, jag måste fundera på saken". Vad är det med svenskar och fundera på saken!

På andra plats;
Kunden som sticker in huvudet genom dörren och säger "Jag ska bara kolla".
Som om jag skulle säga "Nej, om du bara ska kolla får du gå nångon annan stans" ibland har jag lust att säga det men jag tror inte alla skulle uppskatta den typen av humorn. Eller så måste kunden tro att de genom att säga "jag ska bara kolla" likosm säkrar sig från att köpa något.

Och på första plats av irriterande kunder har vi (fanfar);
Den ovilliga mannen.
Mannen som följer med sin fru på stan och stannar två steg innanför dörren. Står sen med händerna i fickorna och stirrar ut sin fru medans hon kikar runt i butiken så fort hon kommer inom en två meters radie från dörren så går han utan att säga någonting ut genom dörren och stannar utanför butiken vilket gör att frun inte alls känner sig stressad och följer efter sin surmulne man.


Paint art by moi!^^

Natti natt peopel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0