Persy the pug

Åhhh varje gång jag ser en mops på stan dör jag lite grann dom är ju så otroligt söta. Nån gång i mitt liv skall jag ha en liten mops som heter Persy precis som i en av mina favorit disneyfilmer Pocahontas^^

Varför skaffar jag inte en nu då kanske ni undrar?
- Jag tycker det är jobbigt när jag behöver vara ansvarig för min katt över en helg.
- Varje gång jag ser någon ute med sin hund i spöregn/snöstorm/kyla eller bara astidigt på morgonen så tackar jag mig själv att det inte är jag.
- Jag vill kunna fara och flänga som jag vill utan att ha nån som behöver mig 24/7.
- Skall jag ha en hund, skall den vara sjukt disciplinerad och väluppfostrad plus kunna massa coola tricks och de kräver MYCKET tid, som jag inte har.
- Jag har inte råd.

Helt enkelt skulle det vara rena rama djurplågeriet om jag hade en hund just nu.

So I keep dreaming^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0