Hoho!

Ja det har varit en hektisk vecka kan man säga :P Men ack så skoj :) Nu är ja iaf igång så ta en titt i butiken nästa gång ni har vägarna förbi :)

Igår var jag på bio med Sandra och Evelyn mycket trevligt, såg Inception, den var bättre än vad jag förväntata mig (älskar när man har låg förväntningar på något) :) Och är det någon som håller med om att di caprio blivit en riktig hunk igen ;)


(bild från google)

Och vad är väl en kväll med Sandra och Evelyn utan kinder ägg?


(bild från google)

Btw kika in Älskvärts snygga hemsida som sandra gjort åt mig :D
www.alskvart.se


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoho, man måste ha kinderägg när man är med er!

Jo, men filmen var helt okej, jag brukar inte gilla den sortens filmer, men den här var bra! Och Di Caprio har blivit snyggare igen, japp!

2010-09-06 @ 09:50:11
URL: http://sandraengbergs.blogg.se/
Postat av: Theres

Jag älskar denna film! :D Håller med er båda, Dicaprio är back on track! :P

2010-09-11 @ 19:33:34
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0